Händer mycket här !

Okej vill bara säga att detta inlägg kan inehålla spoliers så om du ska läsa New Moon men inte vill veta allt som händer så bör du inte läsa det här!

Jaa, som ni ser är det en liten new moon trailer i menyn. Tyvär inte den nya men den kommer nog vara där snart ;)
När jag tittade på trailern så kom jag på att det är en massa saker som händer som iaf jag nästan glömt bort !

*Hon hoppar från klippan (glömt)
*Han lämnar henne
*Laurent kommer/hon ser honom (nästan glömt)
*Jacob blir varulv
*Alice kommer tillbaka efter ett tag (glömt)
*Hon åker motorcykel (nästan glömt)
*Det går några månader i boken iaf. Undrar hur det blir i filmen (glömt)
*med mycket mera!

Hehe som sakt så finns det mer som händer som jag säkert glömt bort men som gömmer sig bakom min blonda hjärna någonstans (:
Jag tror att New Moon kommer vara ett steg bättre än twilight...okej lite mer kanske.

"WILMA"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test