Harry Potter och den flammande bägaren !

Kan ni gissa vad lilla Wilma såg idag ?
Japp rubriken stämmer ! Harry Potter. Jag hade bara sett två av dom (första och fjärde, bra blandning vah^^).
Jag såg den fjärde igår. Och.....såg Han . Jag blev självklart svimfärdig och ville se trean. Så minälskade bror laddade ner den (Hööö! Wilma är du så olaglig?! JAPP DET ÄR JAG ) Så idag vare dags. Jag har vart typ pirrig under dagen. Jag har faktiskt tyckt att dom andra två har vart fantastiska. Har aldrig gillat Harry men nu så !

Jag satte på filmen. Efter några minuter filmade dom Han så jag måste bara fråga:

"Är det fler än bara jag som äter upp sin hand och håller andan medvetet när dom filmar på Honom eller när dom säger namnet?"

Finns inte så mycket att skriva. Jag älskade filmen och börjar bli lite beroende av Harry Potter-filmerna nu ... känns lite läskigt faktiskt.
Jag har då favvorit mening i denna film iaf... Hoppas ni fattar ^^ (^^ smilisen ser rätt gullg ut men ta den lite elakt iblannd !:D)

"Den stillige killen.Cedric ja.
Det  tog honom lång tid att lista ut det så nästan alla bubblor försvann ^^"

Marlyn tror jag hon stavas. JAG ÄLSKAR HENNE. Fattar ni citatet.
För er som inte vet så badade
Han en gång för att lisa ut en ledtråd kan man säga. Och Marlyn är ett spöke så hon såg nästan Hans delar om ni förstår ?! xD (Vill inte skriva det här på bloggen.) Jag kan säga att jag älskar henne mest i filmen xD så grym brud asså man öskar ju att man va i hennes kropp DÅ!



Okej jag förstår detta inlägg har jag bara skrivit utan att tänka. Rätt tråkigt men jag försökte beskriva lite iaf xD

DAGENS FRÅGA?!


Tror ni jag grinade när Han dog ? Venne om jag skrev det först orkar inte kolla igenom det tråkiga inlägget xD


"WILMA"

Kommentarer
Postat av: cilla

Så otroligt mycket snyggare i Twilight! :)

2009-08-15 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test