Jag är i alla fall äcklad..

E! online har avslöjat en hittills välbevarad hemlighet om den tillsynes perfekte skådishunken Robert Pattinson: Han stinker eftersom han aldrig duschar.

— Han luktar helt enkelt hemskt illa. Han duschar aldrig och det håller på att driva folk till vansinne, säger anonym källa som arbetar med Robert på inspelningen av ”Twilight”-uppföljaren ”New moon”.  

— Det verkligen stinker om honom, säger en annan källa som jobbat med den 22-årige engelsmannen.  

Avslöjandet kommer efter att Robert pratat öppet om sina problem med mjäll:  

— Jag höll på att bli tokig innan jag förstod vad det var. Jag skulle egentligen ha tagit mig en liten tupplur i eftermiddags, men istället satt jag och skakade på huvudet för att se hur mycket mjäll jag kunde få att falla från huvudet. Det var skrämmande.

Det kanske blivit dags för Rob att börja tvätta håret..?

källa: msn.se


Kommentarer
Postat av: Elvira

Dem där källorna är ganska gamla tror jag, dessutom har både Ashley Greene & Kellan Lutz konstaterat att han faktiskt luktar väldigt gott. Det är typiskt skvallerpressarna att hitta på något sånt. ;)

2009-08-19 @ 10:36:13
URL: http://mytwilightobsession.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag blir så irriterad på alla som inte hör ironin i det Rob säger. Jag kan se framför mig hur han sitter och skrattar medans han säger det om mjällen. Hans ironi är ju så självklar! Men såklart ska media ta allt bokstavligt och skriva att han luktar skit. Alla fans som träffat honom har sagt att han luktar gott.

2009-08-24 @ 18:06:33
URL: http://ddreamcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test