Renesmee Carlie Cullen

När man går in på 'Google' och söker på 'Renesmee Cullen' kommer flera bilder upp, bilder som är skapade av fans / fotade av fans, alltså hur dem tror hon ser ut. Två av bilderna nedan är kanske två av dem mest populäraste av alla bilder som finns. Men tyvärr har jag inte föreställt mig Renesmee som någon av dessa två, har du? Och om inte, varför?
För mig känns det bara inte.. jag vet inte! Inte helt äkta, jag hade liksom inte tänkt mig henne så här - hur vet jag inte heller, men det återstår att se ! ;)

R.C
R.c 2

signatur 2

Kommentarer
Postat av: Linea ^^

Hei. Jeg har vel ikke akkuratt sett for meg noe. Men hvis jeg skal si min mening, så synes jeg at de to jentene på begge bildene er kjempe søte og passer veldig godt til å spille Renesmee.



Kjempe fin blogg du har :D



-Linea (twilight fan)

2010-06-07 @ 19:39:24
URL: http://www.lineab.blogg.no
Postat av: maddiz

I boken säger dom ju att hon har brunt lockigt hår och då stämmer ingen av bilderna.

2010-06-12 @ 10:19:17
URL: http://wilmizomaddiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

n tienes ningun comentario pues jo te escrivire cada semana i te dare consejos para que la jente te visite la pagina tu azme caso i ja VERAS aora te escrivo un momento

2010-07-10 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test