Rob Pattinson - Är han sexigast i värden? /ja!

I veckans nya tidning  "FREDAG" så finns det ett helllt uppslag med vår Kära ROBERT.
Och jag tänkte skriva lite av det ^^
Så här skrev "FREDAG":

SKÅDESPELAREN
Robert pattinson slog igenon med dunder och brak i vampyrfilmen "Twilight", baserad på den omåttligt populära boken skriven av Stephenie Meyer.
Unga tjejer runtom i värden blev smått besatta (JA) av den snygga 23-åringen. Nu har nykomlingen röstats fram till värdens sexigaste msn av Glamor Magazines läsare. Stora namn som Johnny Depp,45,Hugh Jackman,40,David Beckham,34, och Brad Pitt,45, fick snällt maka plats för superstjärnan. Men Rob lovar att inte låta den smickrande utmärkelse stiga åt huvudet.
-Att vara den hetaste skådisen-grejen betyder ingenting. Man får kanske en månad då man är het,säger han till tidningen
(men Rob du är alltid het!).
Har han rätt eller är det så att Pattinson är den nya generationens Brad Pitt?

Det var en liten artickel om vad dom skrev. Sen finns det ju mer.

GÄSTTRYCKAREN: Johanna Eriksson.16. "Twilight"-Fan
"Han verkar vara lite sunkig"
JAG TYCKER ATT Robert
är skitsnygg i filmen värsta drömprinsen men sen när man har sett honom i interljuver efteråt så har han inte alls varit lika charmig som i filmen. Han har sakt att han inte tvättar håret och sånt,då blir man lite avtänd (VAD SNACKAR DU OM BRUDEN?). Han är knappast charmig längre,hans hår är aldrig välvårdat,det är smutsigt och rufsigt. Han verkar vara lite sunkig och oseriös och det är inte så hett.
Jag tycker han är snyggare i filmen än i verkligheten. Jag tror att folk blandar ihop Robert med karaktären Edward i filmen, det är ju nåt väldigt spännande med vampyrer. Och så dras man ju till de där ögonen. Flera av mina kompisar har drömt om honom och efter att jag sett filmen tyckte jag att jag såg honom överallt.
Men värdens sexigaste man? Nej! Jag tycker i och för sig inte att Brad Pitt är särskilt snygg heller. Han ser gammal ut. Orlando Bloom är snyggast och han är charmig på riktigt och inte bara i film. /Johanna.

Jag ska säga dig en sak Johanna (om det är ditt riktiga namn?) Robert är snygg, kommer alltid vara snygg och när han prutar luktar det snyggt ! HÄNGER DU MED?! Japp jag fattar inte ett dugg av dina små ord till honom. Men sån är jag !
Haha, det roliga var att när jag läste klart din så kallade artikel så började det SPÖREGNA så det kom en vattendroppe under Roberts öga (på bilden) det såg ut som att han böra gråta av dina ord....Be om ursäkt....

Jag tycker ni borde köpa denna tidning. Den finns nog i alla affärer x)
Jag skrev ju mindre än en sida nu så KÖP DET ÄR ETT MÅSTE :D


Hö! Och vad menar du med "Aldrig välvårdat hår" ?! Hahaa han är gullig i det xD
Jag tror ni fatta att så fårt det kom (...) så var det mina tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test