Robert och Kristen i Klick - IGEN

Jag springer alltid ner på fredagar (igår men hann inte skriva då eftersom att pappa gör virus-grej på datan xD) och köper tidningen Klick som jag tror att många av er brukar göra. I alla fall. Jag gör det bara för att det alltid brukar stå något om "Twilight" eller Castet ;) Och självklart gjorde det idag också.
Dock handlar det om deras "NÄSTAN" förhållande men jag skriver det så ni kan köpa den om ni är intresserade !

Såhär skrev klick om RobSten:

BILDEN VI HAR VÄNTAT PÅ!
Kuckiluret mellen Robert Pattinson, 23, och Kristen Stewart, 19, har äntligen fastnat på bild! Förra helgen besökte "Twilight"-stjärnorna en Kings Of Leon-konsert tillsammans, men i stället för att rika uppmärksamheten mot scenen satt de tätt ihop och syntes röka, skratta och viska hemligt till varandre vid flera tillfällen. Enligt Motstriden vittnesuppgifter ska de även ha kysst varandra i mörkret.
-De har bestämt sig för att bli mer öppna med att de dejtar. De är inte tillsammand , men de har definetivt något på gång, säger en källa till tidningen Us Weekly. Stjärnparet befinner sig just nu i Vancouver där de spelar in den tredje filmen i vampyrsuccen tillsammans.

Jag tror det kysstes. Men det är ju bra ! Jag tycker att dom borde vara tillsammans för dom är så söta ! xD
Haha aja vad tror ni om detta?

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag håller med dig tror att dom gjorde det med

2009-08-22 @ 11:49:51
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Rebecka

jag tror också dom gjorde det! :D Dom skulle bli jättesöta tillsammans :)

2009-08-22 @ 14:14:24
Postat av: Alice

en an de Väldigt få gånger jag glömmer Klick! kom ihåg de i affären för nån timme sedan med då var den slut.... :S

2009-08-22 @ 21:18:43
URL: http://twilightreporter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test