Svar till vanessa-fan !

Vi, okej jag, har fått en massvis med kommentarer om Vanessa Kristen- grejen och tänkte ta att svara på några..

"Vanessa är absolut ingen tönt! Jag gillar henne mer än Kristen om jag ska vara ärlig. Det betyder inte att jag inte gillar Kristen, jag föredrar bara Vanessa :)
Jag älskar twilight och är ett stort fan men jag gillar andra skådisar och filmer oxå." Camilla

Hej Camilla!
Jag älskar Twilight,harry potter,troja med mer filmer, Jag har även väldigt ånga skådisar som jag älskar ! Bara för att jag/vi har en twilightblogg betyder inte det att vi inte gillar andra skådisar.
Jag gillar inte vanessa för jag tycker hon är urlöjlig, fjompig röst och sådat. Men jag tycker att du ska gilla henne om du gör det, du ska inte lyssna på mig för detta är min åsikt och inte din. Jag vet många som gillar vanessa och alla andra i HSM men det gör inte jag. Men jag tycker det är bra att man har lite annat än twilight ! =D

" Håller med Camilla! Vanessa är ingen tönt, tycker du att hon är en tönt bara för att hon varit med i HSM eller? Dålig ursäkt i så fall. Vanessa är jättesöt. Gillar Kristen också men jag tycker att hon beter sig som att hon är bättre än alla andra. Så därför föredrar jag Vanessa - hon verkar mer ödmjuk."

 
Hejsan du oxå!
Jag tycker verkligen inte att hon är en tönt p.g.a HSM jag tycker hon är en tönt med sin lilla still "O titta på mig jag är känds hihi och är ihop med zac eftron AAH" Det gillar inte jag. Jag tycker som sakt att du och Camilla ska lyssna och ha den förebild som ni vill ha inte lyssna på min åsikt men iaf veta att inte alla gillar HSM/skådisarna. Jag älskar Kristens still, "JAG ÄR BÄST THATS IT" sån är jag. Hennes kläder hennes attityd allt. Det kanske är samma sak för dig fast med Vanessa?
Kram på båda er.

Hata mig inte för att jag hatar Vanessa, alla gillar henne inte en av dom är då jag.

Kram Wilmisen

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag kan inte kolla på new moon trailern på engelska

dom har tydligen tagit bort den

kan du länka den för jag villa så gärna seden på engelska

kram(=

2009-08-18 @ 08:49:51
URL: http://twilightandboutme.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack för svaret :)



2009-08-18 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test