Svårt beslut !

 Jag ville bara säga att jag kollade inkorgen i mejlboxen nyss och såg att det är riktigt många som vill vara med på våran twilight-tävling ! Det är ju jätte kul att få veta att folk uppskattar den.
Vi på bloggen har ett tufft beslut, vi ska ju välja ut tre vinnare som är värdiga dom här posters, men... ALLA NI ÄR DET ! Det kommer fler tävlingar och jag kan säga att vi har redan en pågång nu efter denna !
 
Bli inte ledsna om niinte vinner för som sakt, tävling/tävlingar pågång !! :D

Kram vi på Twifans

Kommentarer
Postat av: Anna-Li

Jag har tyvärr inte kvar min blogg, men jag gjorde ju reklam för tävlingen innan. Spelar det nån roll eller?

2009-08-19 @ 15:32:27
Postat av: "N"

Det funkar ännu inte...

2009-08-21 @ 15:36:48
URL: http://neacat.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vem/Vilka var det som vann? Kan ni inte skriva det eller länka deras bloggar? :-) Kram Amanda

2009-08-25 @ 21:07:30
URL: http://itsmebobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test