Tack Anonym...



SVAR: Vad tråkigt att du skriver att du är anonym. Vi vet säkert att du int heter det. Du har din åsikt och det är bra att du säger den till os för då vet vi att den inte ser lika bra ut i andras ögon som den gör i våra, men vi vill att du skriver ditt namn och gärna din bloggadress om du har blogg. Men det är inte kul att höra det eftersom Emma har jobbat jätte hårt med den och så. Men men som jag sa. din åsikt. Men gör oss en tjänst och skriv vem du är för vi blir inte arga/ledsen för kommentaret utan vi blir arga för att du skriver att du är Anonym. Skriv gärna ditt namn i detta inlägg. Jag tror att du är samma person annars skriver jag till båda.

 (äntligen funkar min signatur !)


Kommentarer
Postat av: Anna-Li

Sv; Okej, gör så (: Men ni borde lägga till Tay nånstans!

2009-08-11 @ 11:08:37
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh de va verkligen inte meningen att vara anonym jag tror nog bara att jag missade att skriva in mitt namn :o jag är ialla fall den övre kommentaren som kommenterade den 11 augusti.

Och som sakt tycker jag verkligen att den nyare designen var väldigt snygg jag blev bara kär i den andra så fort jag såg den (den ni nu har bytt tillbaka till) .

Och jag måste bara säga att jag älskar er blogg och jag är inne här varje dag :)

2009-08-11 @ 23:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test