TWILIGHT,TWILIGHT,TWILIGHT

Idag var jag inne i västervik (ligger i småland typ.hehe nu vet ni iaf var jag är)
Jag var inne på Åhlense,dom har ju allt, så jag gick dikrekt bort till bökerna. Självklart stod alla twilightböckerna där,Jag är en sån som älskar att kolla på böckerna när man vet att man har du och som sakt så går det ju inte att glömma twilight, så jag kollade lite på dom och gick sen vidare till ljudböckerna. Där fanns alla utom Breaking Dawn (Så länge vi båda andas). Tyvär så var det på svenska jag tänkte köpa en av dom men jag ville ha dom på engelska. Anyway, Jag gick vidare till musik"avdelningen" jag hittade twilight skivan och köpte det !
Jag har inte soundtracket så jag fick det för ett ganska bra pris xD 185:- DET ÄR BRA FÖR EN SÅN BRA FILM TYCKER JAG ^^

Har ingen bild men det finns inte så mycket att se. Det står twilight och är på Edward och Bella (samma som DvD)

(TRÅKIGT INLÄGG MEN HAR INTE MYCKET ATT SKRIVA OM HAR JU INGA BILDER MED MER PÅ DEN HÄR DATAN)




Fortsättningen på min dröm/Fan-Fic kommer förmodligen ut på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test