Loading up battery.

Laddar upp batteri kan man säga, inför nästa vecka .. projektvecka i NO - Fotosyntes, cellandning m.m, skitkul! not.
Därför ska jag försöka läsa på lite på internet för att ligga lite sisådär i förväg.

Det måste vara ganska boring att läsa en blogg som knappt uppdateras längre, men det är inte alltid man har all tid i världen, i varje fall så sitter jag just nu & klurar på julklappar..
  • Vad ska ni ger er mamma?

  • Vad ska ni ger er pappa?
  • Syster? (Ifall ni har någon)

  • Bror? (Ifall ni har någon)
Hjälp mig, hittar inge bra! :/ Ps, inget twilight relaterat tack!

/Linda

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag ska typ ge mamma något smycke

Pappa ska typ få trisslotter (x

Systrar(2) ska få typ min storasyrra ska typ få pengar eller ngt^^ o Lillasyster ska få ett gosedjur o massa gammla saker jag inte ids ha kvar (x

Å bror ska få godis ;P Haha typ ett kuvert fullt med hans favvogodis^^



;P Ska typ fa e stan imorrn å köpa julklappar o se new moon (;

2009-11-27 @ 21:23:13
URL: http://assieyouknow.blogg.se/
Postat av: Anna-Li

Finns ju dom utan förälder också :o Inte jag då men.. Finns ju.

2009-11-28 @ 11:14:40
URL: http://photoeater.blogg.se/
Postat av: Emma

Min mamma ska få biopresssentkort som hon önskat sig :)

Min syster ska få en hel hög med strumpor eftersom hon är strumpbesatt :P

Min lillebror får lego, alltid ett säkert kort till småbröder :P

Däremot kommer jag aldrig på vad jag ska ge min pappa och mina andra bröder :/

2009-11-28 @ 12:52:47
Postat av: mathilda

ett sätt med body lotien och hud produkter ska mamma

pappa vet inte

har inga syskon

2009-11-29 @ 15:58:49
URL: http://twilightandabouteme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test