My life be like 'ooo, aaaa' ....

Kan rent sagt säga att jag känner mig stressad & upptagen.. :/ därmed lär det väl inte bli så mycket bloggning på ett tag..
Det är mycket i mitt liv just nu;
  • NO-prov på måndagen efter lovet! Det går inte att banka in något i min hjärna hur mycket jag än pluggar!
  • Jag vill & tänker börja på balett, (bara för att jag vill vara vig).
  • Jag vill & tänker börja på cheerleading, yes. You heard me!
  • Ska dra till ett av mina prao ställen för att få en lapp på fylld.
  • Rakpermanenta mitt hår med min vän runt v.46 eller v.47
Och jag går redan på några aktiviteter, så fullt upp it is, ska fixa så att jag börjar på dessa saker.
Hmm.. Wish me luck?
Vet inte när jag kommer blogga, men om jag finner tid över från stress & hets, lär det möjligen ske lite bloggning. :)
Tills dess, ha det bra ! =)
/ Linda

Kommentarer
Postat av: amii

heej ska ha frågestund fråga på vad du vil:)

2009-10-28 @ 21:16:33
URL: http://amiikattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test