Ååååh, Älskade Läsare

Ni Får ursäkta mig alla underbara för bristen på uppdatering från min sida, Linda och Wilma har ändå gjort ett bra jobb men Jag har haft ganska fullt upp.
I fredags var jag tvungen att städa och lämna ifrån mig den bärbara datorn (vilket kommer betyda att jag kanske inte kan uppdatera lika mycket).
Igår Var jag på Gröna Lund hela dagen, Åkte insane (stolt).
Och idag har jag haft Födelsedags-mottagning för släkten (;
Inatt är det då att sitta uppe som gäller, Woho! :')
Det blir inte så mycket uppdatering förns på torsdag heller.
Imorgon är det Ridning, På tisdag fyller jag år och på Onsdag ska jag på begravning. Nu vet ni lite hur mitt schema ser ut, Skriver några snygga inlägg snart. Pusshej<3
[Lägger in en snyggbild]

Kommentarer
Postat av: Mathilda

älska bilden!

2009-09-13 @ 21:15:50
URL: http://bloodySunday.devote.se
Postat av: cilla

äälskar bilden!

vart rider du :)?

2009-09-13 @ 21:36:26
URL: http://clarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test