Don't be suprised.

För det första måste jag tacka söta ''Michelle <3'' för sina fina kommentar, tack! =)
Och alla andra som skriver så fina kommentarer, det uppskattas verkligen!

Nu till det jag tänkte säga.
Som ni kanske märkt har jag inte skrivit på två veckor (?) mer eller mindre, varför?
Svaret är enkelt: skolan!
Herre-min-gud= Herregud! Det är fullt upp i skolan för mig just nu och det kommer vara det ändra fram till v.46.
När det är v.46 så är jag tillbaks & bloggar, men just nu orkar jag ingenting, att plugga exakt varje dag räcker för att ta död på  lilla mig, tyvärr. :/
Men ni får ha det så bra med Wilma & Ebba så länge, och kom ihåg - har du faktiskt mycket i skolan (som typ mig) sitt inte framför datorn!
Smell you later! =) Vi ses i höst, vinter!

Kommentarer
Postat av: Sunny (twilight.blogg.se)

SV: Tack så mycket! Ser att ni också har ny design på G - superfint

2009-09-26 @ 22:09:36
URL: http://twilight.blogg.se/
Postat av: Sunny (twilight.blogg.se)

EBBA: Din twid ligger uppe bloggen nu. Den var jättehäftig!

2009-09-26 @ 22:25:23
URL: http://twilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test