Förra lördagen

Förra lördan (12/9) så gick jag och mamma på bio, nej vi kan dock inte se New Moon än men...
JAG SÅG PLACHEN/AFFISCHEN!
Det var tre stycken på varandra, antagligen för att den är så bra, och jag vet att dom kom ut för ett tag sen men jag har aldrig sett dom tidigare ;D


Jag har inte värdens bästa kamera, på mobilen, men who cares?Jag fick inte med alla tre men ni tror väl mig^^
Bredvid var det "Flickan som lekte med elden" men den kom bara med av en slump xD

Iallafall!
Jag och mamma kom in på biografen och jag väntade desperat efter att New Moon trailern skulle komma xD
Men DEN KOM INTE?! Tror ni jag blev förvånad och arg?
Men men.. vad har man datorer till llixom? (;

FRÅGA: Går ni på bio bara för att se New Moon trailern och Affischen?

WILMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test