Frågestund svar: W I L M A

Här kommer då lilla Wilmas svar från våran efterlägtade frågestund :D

Postat av: Linnéa

Hej ! Okej , här kommer några frågor : Har ni någon förebild ? Isåfall vem/vilka? Kan ni skriva några filmer som Kristen är med i ? Och sista frågan , har ni några twilight-grejer i era rum ? isåfall  vad?:P tack på förhand :)

Svar:

1.Jag har faktiskt några ;) Kristen Stewart ,höhö, Ashley Greene, höhö och Keira Knightley.

2. Hm, Panic Room, The Messenger det är dom jag kan.

3. Jag har en liten poster som jag fick från en tidning xDPostat av: Enigma


 

Hej hej för det första ni har typ världens snyggaste blogg.

här kommer frågorna:
1.om ni skulle träffa Rob vad skulle ni göra då?
2.om ni fich chansen att vara med i en twilight ifl som statist skulle ni svara ja elr nej?
3. om ni hade dejtat rob vad skulle ni börja med att göra med han då??

PUSSAR O KRAMR ;)
Svar:

1.Jag skulle försöka ta det så lugnt som möjligt och sen fråga om jag får ta foto och aoutograf (staving?)

2.JAA!!

3. Höhö, det vill du inte veta ^^ Nej SOJA! Men jag skulle bara vilja prata tror jag (: SEN HÄNDER DET…


PUSSAR O KRAMR ;)


 

Postat av: Tessie <3

Hur har ni gjort New Moon trailern i menyn på liten? För i normala fall är den ue mycket större? :)

Svar: Joo, Linda svarade rätt jag la in ett inlägg om det för ett tag sen, var har jag ingen aning om men när jag letat fram det så kommer jag skriva det här på bloggen direkt!!


 

Postat av: TWS ♥

Vet ni när man kan läsa resten av 'Midnight Sun' och inte bara till och med kap. 12? :)

Svar:  Jag vet inte riktigt men jag tror nog att Stephenie Meyer bara har skrivit till Kap 12 för att någon/några kopierade och la ut på hemsidor och så. Kan ha fel men det är vad jag hört:D


 

Postat av: Sara

(Ni har världens finaste blogg, bara så ni vet :D)
1.Om ni skulle träffa Rob eller Taylor, vad skulle ni göra?
2.Vilken bok tycker ni är bäst?
3.Hur ser era rum ut, twilightgrejer eller inte :)?

Svar: TACK kul att du gillar den !:D

1. Jag tror jag skulle å lite panik men som sagt så skulle jag försöka ta det så lugnt som möjligt och be om att bli fotat mellan två H.O.T.I.N.G.A.R  xD

2. Jag gillar faktiskt alla lika mycket men om jag måste välja så är det New Moon och Breaking Dawn !!:D

3. Jag har faktiskt bara (bara och bara) böckerna, filmen och en liten poster jag fått från en tidning, ska beställa en tröja snart (:


 

Postat av: TWS ♥

Vad heter "Twilight - skrivstilen"
Asså som finns på alla böcker och på erna header? ;D

Svar: Det finns två stycken, Om du vill ha Å Ä Ö med så heter den ”Zephyr” annars bara ”Twilight” :)(:


 

Postat av: Hanna

Varför valde ni att länka till : twilight.blogg.se och imacullen.blogg.se (m.m)? Har ni kommit överens med dom om att dom sak länka er och ni länka dom?
Svar: För det första är det några bloggar vi tycker är bra, egentligen är alla twilight-bloggar lika bra men det finns så många att det är svårt att hålla koll på alla. Och jaa några utav dom vi länkat har vi kommit överens med (:


 

Postat av: Klara

När får man veta vem som har vunnit i er twifans-tävling?
Svar: Det vet man om du går in på Kategorin ”Twi-tävlingar” (:


 

Postat av: Linnéa

Hej ! det kanske är för sent att fråga nåra fler frågor , men jag har nåra till :P Var kan man köpa den där Edward sockan ? :D och vet ni nån annan hemsida där man kan köpa twilight smycken förutom discshop och cdon ? Tack för en bra blogg :) Ha det bra ! /Linnéa :)

Svar:  Jag svarar nog samma som Linda i detta fall, Jag tror den var Fan-Made.

Jag vet faktiskt inga fler hemsidor men om du går in på  http://twilightgrejer.se så står det mycket om var du kan köpa smycken och sådant !:D Värt att gå in där ^^


 

Postat av: "Nea"

Hur länge e ni på datorn i sträck?:P

Svar: Det var en svår fråga men jag skulle nog säga 24/7 :D XD HAHAH


 

Postat av: mattis

Vad gör du wilma om tio år?

varför är din favorit bok när jag hör din röst?

Svar: Jag tror jag sitter hemma och syr kläder till affärer och mig själv (; Eller på kontor.

Jag gillar ”Så länge vi båda andas” också, Jag gillar DOM för att… jag vet inte men dom gråter man mest av och det kan vara härligt:D

Postat av: Julia

isåfall frågar jag om ni är kompisar och hur ni då träffades?

Svar: Vi är inte kompisar på riktigt utan mer på datan (; Jag tror att vi skulle kunna bli bra vänner om vi träffas, som vi faktiskt borde göra snart XD <3




Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test