Svar.

Elin om Dagens fråga!:
neej det tycker jag inte jag gillar den här bloggen för att den handlar om twilight och jag gillar inte true blood så mycket kolla på första avsnittet och jag gilla den inte så skriv snälla inte om true blood! eller om ni gör det så bara jätte lite för det kan jag stå ut med!!

Men lilla vän, denna bloggen har runt 100 läsare, vi måste ta hänsyn till alla inte bara en.
Om vi sedan väljer att skriva om True Blood, kan du ju bara skippa att läsa dem inläggen?
Dem kommer ju inte minskas med Twilight inlägg för det.
Idén var bara en extra grej, eftersom jag vet att det är rätt så många som gillar den serien.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tycker ni ska göra de faktiskt jättebra serie

2009-09-12 @ 19:03:23
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: elin

jag håller med elin! jag tycker inte att ni ska skriva om true blood. eftersom bloggen heter twifans som i twilight fans och inte true blood.

2009-09-12 @ 20:01:25
Postat av: "Nea"

ni får väl skriv om va ni vill :) Bloggin e ändå bra!

2009-09-12 @ 21:07:45
URL: http://neacat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test