Svar: Linda

Anonym om SVAR SVAR!:
Sv; Hon blir sur för att han gör det. Inte lika länge som mig, men hon blir det. Han brukar ibland knuffa in mig i saker, eller slå på armarna eller så. Inte ansiktet.
Njea, det är lite svårt. Kan inte precis förklara heller. Jag slår inte tillbaka, för jag vet att det förvärrar det.


Linda svarar:
Jag vill egentligen inte svara på din kommentar, för jag vet att jag faktiskt inte förstår helt, ingen som inte vart med om det förstår inte. Men jag ska försöka svara utifrån det jag vet.
För det första är faktiskt det bästa att kanske ringa och prata med BRIS eller någon annan ungdoms hjälpande organisation om man mår dåligt av det som sker, men jag ska inte prata mer om det då jag vet att alla som utsätts för något inte alltid vill prata öppet om det. Och man får göra vad man själv vill av situationen.

Min fråga till dig:
Tror du din mamma är rädd för att säga åt honom när han slår dig?
Är hon möjligtvis rädd för att själv bli skadad?
Och tror du att du skulle våga att faktiskt säga emot honom när han slår dig?
Det finns en lag på att man inte får slå barn. Du har rättigheter, kom ihåg det!



Kommentarer
Postat av: linn

jasså :d vilket lag ?

2009-09-06 @ 19:10:41
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: linn

jo :D men vad heter ni?

2009-09-06 @ 19:13:14
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: linn

okej :D vart ?

asså var bor du?

2009-09-06 @ 19:17:55
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag tycke rdet är så hemskt så jag tapar ord vem gör så här till sitt barn!!!!!



2009-09-06 @ 19:24:03
URL: http://twilightandaboutme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Jag tror tyvärr att ni kanske missuppfattat situationen, eller egentligen ligger felet hos mig. Förlåt, för .. jag skriver antagligen lite överdrivet. Det är nog lite för komplicerat att ta upp här, så ni behöver inte skriva mer. Men tack tack tack, jätte tacksam för svar! <33

2009-09-06 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test