Svar på frågestund - Linda

Nu har ni väntat i flera veckor på svar från frågestunden, har inte kunnat prata med Wilma eller Ebba om detta, men jag tänkte att vi alla svarar på frågorna för sig själva, så jag svarar på alla i detta & dem får svara på frågorna i egna inlägg, blir enklast så =) Here we go!

LINDAS SVAR:

''Nea'' om Frågestund - Ni frågar vi svarar:
Hur länge är ni på datorn i sträck? :P
svar: Nu när jag börjat få betyg så är det max en halvtimma / vardag, på helgen kan det gå flera timmar .. hehe. Beror på hur upptagen jag är & om jag måste plugga, vara me vänner osv. =)

Linnéa om Frågestund - Ni frågar vi svarar:
Var kan man köpa den där Edward sockan ? :D och vet ni nån annan hemsida där man kan köpa twilight smycken förutom discshop och cdon ? Tack för en bra blogg :) Ha det bra !

svar: Tyvärr tror jag bilden på Edward sockan jag la upp var fan made, alltså att ett fan bara lagt till bilden på en vanlig socka lite proffsigt så där :/. Inte vad jag vet, faktiskt :/ Däremot kan det finnas små butiker som har tavlor, postrar osv ha Twilight saker =) Vet dock en;www.twilightnthings.com men vet inte om hon säljer till Sverige.. Men möjligen kan Ebba eller Wilma svara på detta.
Sara om Frågestund - Ni frågar vi svarar:
(Ni har världens finaste blogg, bara så ni vet :D)
1.Om ni skulle träffa Rob eller Taylor, vad skulle ni göra?
2.Vilken bok tycker ni är bäst?
3.Hur ser era rum ut, twilightgrejer eller inte :)?
svar: Tack tack! =)
1. Jag skulle självklart gå fram och fråga om jag fick ta foto & få autograf ;)
2. Breaking Dawn, måste jag säga. Det är den ända jag orkar läsa om och om igen =)
3. Mitt rum har inga Twilight saker överhuvudtaget, jag tycker det är onödigt. Har hellre saker jag kan ha på mig osv av Twilight i så fall.
Julia om Glöm inte!:
isåfall frågar jag om ni är kompisar och hur ni då träffades?

svar: Vi har tyvärr inte träffats än, men vi får hoppas att det sker snart! =)

TWS om Frågestund - Ni frågar vi svarar:
Vet ni när man kan läsa resten av 'Midnight Sun' och inte bara till och med kap. 12? :)
svar: Hade länken förut, men har tappat bort den tyvärr :/ Hoppas Wilma eller Ebba har den!

Tessie <3 om Frågestund - Ni frågar vi svarar:
Hur har ni gjort New Moon trailern i menyn på liten? För i normala fall är den ue mycket större? :)
svar: Jag har för mig att Wilma svarade på detta i ett inlägg förut? =)

Enigma om Frågestund - Ni frågar vi svarar:
hej hej för det första ni har typ världens snyggaste blogg.

här kommer frågorna:
1.om ni skulle träffa Rob vad skulle ni göra då?
2.om ni fich chansen att vara med i en twilight ifl som statist skulle ni svara ja elr nej?

3. om ni hade dejtat rob vad skulle ni börja med att göra med han då??

PUSSAR O KRAMR ;)
svar: 1. Kolla några frågor upp så hittar du svaret ;)
2. Ja,

Kommentarer
Postat av: frida Reuterskiöld

Är det någon som har midnight sun texterna? eller vart man kan läsa? ba en fråga ^^

2009-09-06 @ 20:33:10
Postat av: Marie

Kul att läsa svaren på frågestunden! :-)



Den där sockan ni la upp en bild på har faktiskt existerat. Den såldes i affärer i USA före jul förra året, och sålde slut då. Jag vet inte om det finns möjlighet att den kommer att säljas kring jul i år igen, eftersom mössa, halsduk och vantar med Cullen Crest som fanns förra året verkar poppa upp nu igen. Man kan ju hoppas! :-)

2009-09-06 @ 21:45:04
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test