"Twilight-skor"

Där finns en man i USA som sitter och ritar motiv på converse skor osv. Det visste ni om, vet dock inte om ni vet att ni kan beställa dem. Här kan man beställa dem. Jag vet inte om man kan beställa till Sverige, men jag har inte sett något som tyder på att man inte kan det. Om du har ett intresse så skicka iväg ett mail till honom så lär ni få ett svar! Man kan även få ett eget citat ditmålat. Tycker ni kan kolla in det :)



Update: En tjej av dom i thetwilightsaga ålar även skor hon med. Kolla in här här där man ser hennes målade produkter och hur man beställer m.m.

Vad säger ni? Skulle ni vilja ha en twilight-sko? DET SKULLE JAG, Får antagligen önska mig det av min underbara föräldrar! (hoppas dom läser det , om dom över huvudtaget läser denna blogg:S)


Källa  |  RobertPattinson


Kommentarer
Postat av: Alice

Skulle vilja ha!! Fast jag skulle aldrig vilja ta av mig dom men ändå inte andvända dem man kan ju inte så dem smutsiga och slitana :S man ställer ut dem i bokhyllan =)

2009-09-07 @ 22:02:49
URL: http://twilightreporter.blogg.se/
Postat av: Kinga

jag gör oxå twilightskor. inomkort kommer jag avslöja 2 nya skor jag gjort, från o med nästa vecka. kolla in bloggen

2009-09-07 @ 22:47:18
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test