Dagens bild

Dagens bild är på Stephenie Meyer, många brukar missa att hon inte stavas Stephanie, utan Stephenie, skriv rätt tills vidare, nu när ni vet ;)
För länge sen, första gången jag såg Twilight, hade jag inte ens lagt märke till att Stephenie var med i filmen, hade ni också missat det? Eller var jag bara seriöst blind? Jag fick reda på det av en kompis, och då kollade jag & såg henne.
Hon är med i scenen när Bella & Charlie äter på den där baren, hon sitter vid katerden och får en hamburgare.
Men då såg jag en skillnad, I slutet av varje bok var det ju en bild på henne, där såg hon relativt smal ut, men i filmen var hon väl lite sådär mullig, what have happen? Haha, nej .. det är väl inte en sån stor sak, men jag kom o tänka på det. (:

Stephenie

signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test