Dagens Fråga nr 2.



För er som inte riktigt förstår och som vill ha en förklaring.

Det är så att efter jag skrev om min dröm så kännde jag att jag tyckte det var kul ! Jag ville skriva mer. Så jag funderar på att börja skriva en "Twilight Saga" fast i min version. Men det kommer jag inte börja med utan att fråga er ! Så vad tycker ni. Låter det som en bra idee? Tyckte ni det jag skrev om min dröm lät bra för den delen kommer vara med i "boken" då ^^ (Det kan vara en lite större del av det som brukar stå på baksidan xD)



Kommentarer
Postat av: LISA

gör en fanfic! :D :D

2009-08-08 @ 21:38:22
URL: http://heejlisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Göre! :D:D

2009-08-08 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test