Delägare; Linda

Hej alla läsare (: Nu tänkte jag berätta lite mera om mig själv eftersom jag är en av dem två nya delägarna (:
Jag heter Linda som ni kanske redan listat ut, Jag är 14 år och bor i Sthlm. Jag blev inte direkt intresserad av Twilight som många andra blev utan det gick till så att jag trackade boken flera veckor då mina kompisar drogade den x'D Jag brukar inte alltid gilla att vara 'en i mängden' så såklart bestämde jag mig för att absolut inte läsa den. Efter några veckor testade jag på den bara för att bevisa att jag skulle hata den då jag läst den. Vilket jag såklart inte gjorde, jag blev helt beroende och här sitter jag än idag och är beroende x]
Min favoritkaraktär måste nog vara Bella, och det är för att jag tycker att dem flesta personerna eller i alla fall jag kan relatera mig till henne. Att jag är lite lik henne på olika vis (hehe..) och ja, det är obeskrivligt.
Jag råkar ha bytt till team Jacob för att han är såååååå SNYGG i tvåan ! (:
Och för att han är snyggare än Robert, för Robert är ful i verkligheten enligt mig & bara snygg i filmen, men Taylor är både och (utan det långa håret, peruken).. :)
Ja, det var nog allt för mig. Hehe!
hottie!
Favoritbild nummer 1! såå heet (a) :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

oki neej vad synd... :(

2009-08-02 @ 22:16:01
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Hanna

Älskar er blogg <3



önskar att min skulle vara lika bra :(



Hur lyckas ni?!

2009-09-17 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test