Delägare; Wilma

Hej jag heter Wilma och jag är en av dom två som fick "chansen" att bli delägare i denna fantastiska blogg !Jag är 11 år och bor i Sthlm. Jag tror att alla här vet att om man ska blogga här så borde man vara intresserad av Twilight.. Jag måste säga att jag är lite mer än besatt av Twilight. Haha det kanske är lite passande för denna blogg dårå.
Det var min kompis Lina som sa att den filmen var superbra och att jag bara MÅSTE se och läsa böckerna och filmen. Jag tänkte att det var äl än vanlig tråkig film som dom fläsa brukar vara. Så jag läste hennes blogg och där hade hon massvis med bilder på Robert Pattinson och jag tyckte han var så ful (Nu gråter jag när jag tänker på det xD) men sen åkte jag hem till henne och hon satte på den. Efter satt jag bara och gapa. I en timme....eller två. Men i Alla fall jag kunnde inte slita mig från filmen. Jag köpte den på stan och såg den 10 gånger per dag !. Sen började jag även läsa böckerna. Oj...jag kan säga att dom där böckerna...Finns det inga ord för Tack Stephenie Meyer! <3
Om jag ska säga någon från Twilight som jag tror att ja är mest lik så blir det nog Alice. Jag är nästan alltid glad lite ivrig då och då, jag är älskar kläder ^^ HAHA.
Jag är och kommer alltid vara TEAM EDWARD! <3



-SNYGGASTE BILDEN ! Alla är för heeeta ! <3


Kommentarer
Postat av: Galet Twilight fan x)<3

Team Edward! :D<33

2009-08-03 @ 00:48:41
URL: http://cubanaa.blogg.se/
Postat av: jennifer :S

jag tycker det är dåligt att lägga ut info om de filmer som INTE kommit ut än för just nu läser jag andra boken och har tydligen fått veta att bella ska bli vampyr utan att äns kommit så långt jag e på andra boken av 4 och har precis paserat 100 sidor inte mycket av den boken ! fick även veta typ slutet på den boken häromdan e typ grymt arg att jag får veta allting som jag INTE vill veta :SSSSSSS

2009-08-03 @ 13:19:42
URL: http://udiljaks.blogg.se/
Postat av: "N"

Team Edward<3xD



Den dä bilden e ju bara för snygg<3<3<3

2009-08-03 @ 13:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test