En dålig dag för Wilma!

Idag är det den sämsta dagen i mitt liv !
Jag skulle sätta på en film,ni kan ju gissa vilken, jag var glad som vanligt och letade lite här och där efter twilight.
Till slut slog det mig att den kanske var bort ! (jag är blond ni vet xD) Jag fick panik och leta igenom hellla huset ! I alla rum, badrum köket till och med väskor men jag hittar inte filmen ! Jag har panik känns som jag ska svimma måste ha filmen annars ska jag köpa en ny ! Har någon tips var man skulle kunna leta? Har det här än er någon gång med just twilight ?

Nu ska jag leta vidare !



Kommentarer
Postat av: mathilda

är du säker att du inte har lånat den till nån

annars tror jag att den kankse sitter i dvden

har ingen annig annars

2009-08-03 @ 14:51:13
URL: http://twilightandaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test