Hiss & diss

-

HISS:

Förstående kändisar: Dem flesta kanske har läst om att ett fan fick en kram av Taylor Lautner (?), i alla fall sa ju hans säkerhets vakt att hon inte kunde få en kram, men så var Taylor så snäll att fanet fick en kram.
Vem gillar inte förstående kändisar? Det borde vara ok att vilja ta en bild me sin idol?! Ibland kan vakter vara för över beskyddande, även om man förstår dem och att det är deras jobb..

Pengar = kvalité:  Ja, som dem flesta redan märkt så är det ju så att Twilight och New Moon har nyans skillnader i filmerna. New moon är guldig och twilight i nyans av blått. Och då man kan fråga sig varför?
Jo, efter att twilight blev succé fick dem mer pengar att spendera för New Moon, och visst är det bra?!
Pengar skapar kvalité ! ;)

-

DISS:

Bryce Dallas Howard: Nej! Jag kan faktiskt inte ge upp tanken att dem ska ta tillbaka Rachelle Lefevre, jag tycker inte man kan byta ut en skådespelare så där efter två hela filmer! Självklart förstår jag Summit, men kan dem inte tänka på fansen? Vi får nog hoppas att det blir bra endå, vilket jag tvivlar på. Man kommer ju se att det inte är samma skådis.. :(

Sverige: Hah! Ja.. det är helt otroligt att jag skriver det men jo. På ett sätt suger Sverige, vilket?
Jo, vi får ju inte lika mycket twilight relaterade saker som dem i USA & England m.m. Dem har ju självaste twilight baserade tidningar.. Lyx eller lyx? Men om vi har tur kanske sverige köper in dem eller skapar en egen sådan tidning, men troligen inte..

Va tyckte ni om min hiss & diss? =D

signatur 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test