KP-Webben snack om Twilight.

Här hos ... så har dom en granne med en jätte söt flicka i 8 års åldern. Hon Prenumerar på KP (KamratPosten) hon satt och läste när jag kom hem till henne och då såg jag en liten skymt av "TWILIGHT" med stora bokstäver! Jag kastade mig över tidningen och började läsa ! Så här skrev en liten tjej om twilight:

Tokigt om TWILIGHT.
Hej KP!

Jag upptäckte ett stort fel i KP 6!

På sidan 33 står det "Fem nya favoriter om du tröttnar på... Twilight!".
Hur tusan kan ni skriva så ?! Man kan faktiskt inte tröttna på twilight. Det är fullkomligt omöjligt! Det kan jag själv intyga!
Detta var från
Twilightnörden!

KP svara:
Ja,visst kan det låta otroligt att tröttna på Twilight!
Men alla kanske inte är lika inbitna fans som du? Vi ville också ge er som gillar Twilight tips på en annan bok som  ni kanske också tycker är bra.


Haha jag kan säga att jag håller med den lilla tjejen!
Det GÅR inte att tröttna på twilight. Inte för alla twilight fans iaf och nästan alla är twilightfans.
Jag tycker det var rätt dåligt svar från KP-redaktionen ....hehe som sakt min åsikt..



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med, de är helt omöjligt att tröttna på twilight!

Jag tycker nästan att KPs svar låter lite drygt :O

2009-08-11 @ 23:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test