Skaparen; Ebba

Hallå Allihopa! med tanke på att de andra två gjorde en liten presentation kom jag på att jag inte gjort det. Så jag bestämde mig för att skriva lite om mig.
Jag är då Ebba, fyller snart 15 och bor i Stockholm. Såg Twilight, hos min kompis i februari på datan och blev totalt galet. Läste igenom alla böckerna som min syster lånat av en kompis och jag kan ärligt säga att hon inte kommer få Tillbaka dom xD
Så jag började läsa massa Twilight-bloggar och tyckte det såg kul ut så jag tänkte att jag också kunde prova och se hur det gick. Sen vann jag denna underbara designen av Levoton och började få ca 15-25 besökare om dagen. Men igår bestämde jag mig att ta in lite fräscht blod (haha, blod) och hittade Linda & Wilma.
Mina favoritkaraktärer är nog Bella, Carlisle, Aro och Esme.
Min favoritbok i serien är förmodligen New Moon så jag kan knappt vänta tills den kommer ut på bio! :D
Och självklart är jag en medlem i Team-Edward! (;
Av karaktärerna i Twilight är jag nog en blandning mellan Bella och Rosalie, Lite klumpig och fåordig men samtidigt smått fåfäng och tjurskallig (a)

bild

Detta är min Favorit-bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test