Stephenie Meyer och Schackpjäser

Innan jag börjar måste jag säga ett stort tack till dig Mathilda som kom med förslaget om var min älskade film kunnde vara ! Jag hittade den på grund av dig ! Tack tack <3 Gå in på Mathildas blogg här den är värd att läsa !

Så tillbaka till inlägget !

När jag väl hittade filmen, SOM VAR I DVD! BLONDINEN WILMA HAR TALAT!, så satte jag då på den då :p Och jag hittade jag några saker som.Fanny tipsade mig om och saker som jag tycker är bra heeh ! xD

Okej det här är bara något jag tänkt på !


Hihi såå gulligt !


Men hur snygg är han ! FÅR man vara sp snygg egentligen så flickor svimmar bara man ser på han !?Vem gillar INTE hans konstigt snygga blickar ?!


Ni kanske redan hade tänkt på detta men det hade verkligen inte jag


Typ samma sak här ! Hur ser man det där ?




Hehe ja där fick ni lite del av mina tankar xD !
Vad tycker ni ?



Kommentarer
Postat av: "N"

Vad är det där på bänken på sista bilden?

2009-08-03 @ 19:51:52
Postat av: Johanna

jag håller med dig när de gäller bild 1 sen är han ju bara för sööööt alltså när han ska presentera sig...



jag märkte nog andra gången jag såg filmen att de var stephanie som var med.



Sååå jag håller med dig i dina tankar

2009-08-03 @ 20:25:00
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: mileo

ja men servitrisen säger ju tillockmed stephanie´s namn det var när jag hörde det som jag reagerade :)

2009-08-03 @ 23:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test