Svar på tal.

! om Tidigt ute..:
asså kan inte du sluta skriva om saker som inte alls handlar om twilight?

svar:
(Nu mår jag bättre, fick ett litet anfall tidigare.. hehe, och ska nu svara så moget som möjligt)

Hej, tack för din kommentar! Visst är det viktigt med både ris & ros på bloggar, inget är perfekt.
Tyvärr tyckte jag det var väldigt tråkigt att du inte vågade stå upp för din kommentar och skrev '!' istället för ditt namn, jag visste att jag kunde vara rätt så läskig men inte så läskig att du inte vågar stå för din kommentar?
Skämt åsido..
I alla fall ska jag försöka sluta, så får du som du vill. En livlös blogg.
Men vad gör man inte för sina läsare?
Hmm.. ska vi säga att vi ses om minst en vecka då? Okej, då vet jag.

Kommentarer
Postat av: Anna-Li

Jag tycker att det är kul om man blandar in lite annat (: Och t.ex. om nån undrar varför det är dålig uppdatering, så .. ja då äre ju bra om man kanske lägger till varför i ett inlägg. ^^

2009-08-30 @ 18:34:07
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test