Uppdatering: FY SKÄMS!

Som ni förstod igår så var det ingen uppdatering för min del och det ser ut som att det blir ungefär samma sak idag.
Min gudmors dotter fyller 9 år så vi ska åka ut till Ekerö och gratta henne. Men vi ska inte sova där så jag kommer hem vid 4 så jag kan och ska uppdatera som en galning ! =D! Hoppas det inte gör något. Ni har ju E B B A !


//Jag tror att alla i våran bloggtrio vill säga tack till alla er som säger "Ni gör ett jätte bra jobb med bloggen Tjejor !". Så ett STORT tack till er. Vi gör allt för att hålla oss och er uppdaterade !


Kommentarer
Postat av: Twiligtgirl

Jag tycker mee att ni gör ett bra jobb med bloggen ni är super duper duktiga!!!



Pussar o Kramar

TWILIGTGIRL

2009-08-05 @ 11:10:24
URL: http://twiligtgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test