Visste du..?

NY GREJ JAG KOMMIT PÅ! =D VARJE DAG KOMMER DET KOMMA ETT INLÄGG MED 'VISSTE DU.. ?''
(Hehe.. det händer att jag använder caps lock då det är något stort som hänt enligt mig x'D)

Visste du att.. Kirsten Stewart använde hårförlängning i både Twilight & New Moon? , hon kommer även göra det i Eclipse!

Jag kan helt ärligt säga att jag inte visste det! (Seg är kanske ett bra ord för mig..)
Men jag tycker helt ärligt hon passar bättre i ''Bella håret'  än i sitt nuvarande som är svart och kort klippt, uh! xO
Samtidigt kan jag väl också avslöja att jag aldrig diggat hennes 'punkiga stil/sida' av sig, heh.. jag håller mig till The Bella style!

signatur 2

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det visste jag faktiskt

2009-08-09 @ 21:54:26
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test