SÄLJES!

Nu är det så att jag vill sälja min plattång. Lägger ut bilder först, info efter bilderna! =)
1
Usch vad min hand ser konstig ut.., aja det är plattången, hehe..
2
När den är ''öppen''
3
Som ni ser har den en ''on & off knapp'' & en skruv där man kan välja temperatur - dvs värme!
4
Bild där man även ser el sladden.

- Varför säljer du den?
SVAR: Jag säljer den för att jag fick min syrras plattång & för att mitt hår är för tjockt för att det ska bli full effekt med plattången dvs - denna plattång ger bättre resultat om man har lite tunnare hår.

- Vad är det för märke?
SVAR: Märket heter MELISSA, men jag har för mig att vi köpte den i ett set med massvis med olika OBH Nordica prylar.

- Hur många ggr är den använd?
SVAR: Den är använd MAX 10 ggr!
- Hur mycket kostar den?
SVAR: Jag tänkte att det får bli som en budgivning, högst bud vinner!

Övrig fakta:
Som sagt för bäst resultat ska man ha lite tunnare hår än vad jag har, och jag har ganska tjockt :/..
Den är en ganska smal modell, vilket gör den mindre klumpig än andra plattångar.
Man kan själv välja temperatur.
Den är väldigt bra & har en bra färg.
ÄR DU INTRESSERAD AV ATT KÖPA DENNA?

MEJLA ISÅFALL ETT MEJL TILL [email protected], OCH MÄRK MEJLET MED ''PLATTÅNG''.

Good luck! Och hoppas ngn vill köpa den så den inte ligger här hemma & inte blir använd.. =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test