Svar på tal!

amelie om Frågestund - Ni frågar vi svarar:
Kommer Midnight Sun komma ut i svenska på bok här i sverige? 

När kommer Eclipse på film? 

Hej, Amelie! Kul att du frågar.
Nu är det ju så som du kanske vet att en ganska stor del utav Midnight Sun läckte ut på nätet, detta var då Stephenies vän (nu är dem inte vänner längre, så vitt jag vet), och vännen gjorde det för pengar.
Därmed blev Stephenie Meyer mycket ledsen & planerade att sluta forsätta skriva - alltså att Midnight Sun inte alls skulle bli bok, ett avbrutet kapitel i hennes liv helt enkelt - och än vet jag inte om hon ska forsätta skriva och ge ut den på bok, tyvärr!
När Eclipse kommer på film kan jag inte heller svara, har försökt att leta efter svar utan vidare resultat!
[ Ebba Tillägger: Det sägs att Eclipse har Biopremiär den 20 Juni 2010 men det är inte helt säkert. Men ungefär där nånstans]

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

ooooh no!! :(



men en fråga: Var Stephenie Meyer med i filmen TWILIGHT?

För i caféet så sitter hon där med sin dator typ. Eller var det hon? :O

2009-09-11 @ 17:40:29
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Micaela

Eclipse har biopremiär i juni 2010 har jag läst.

2009-09-11 @ 18:09:08
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test