SVAR SVAR!

Sv; Hon vet att han gör det. Och han har inte alkohol problem. Men han tror att han kan slå mig, tror att han själv blev slagen som liten.
Och oftast vet jag varför dom bråkar, men det .. det är så komplicerat.
Han slår mig när han tycker att jag gör något dumt. Oftast inte hårt, men för några veckor sen gjorde han det. Tack för svar! <3

SVAR: 
Vad säger din mamma om att han slår dig? Och vad gör du när han slår dig? Kan du förklara lite av varför dom bråkar? Hur slår han dig? Näven, örfil ? Har du någon gång försökt göra motstånd? Många frågor en smäll!

<33



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Hon blir sur för att han gör det. Inte lika länge som mig, men hon blir det. Han brukar ibland knuffa in mig i saker, eller slå på armarna eller så. Inte ansiktet.

Njea, det är lite svårt. Kan inte precis förklara heller. Jag slår inte tillbaka, för jag vet att det förvärrar det.

2009-09-06 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test