OH MY GAAAARD!

WILMA SKRIVER !! :O
Herre min skapare, det var ett tag sen ;)
Jag har faktiskt fått lite blogglust nu, men det sa jag för typ 5 månader sen också... så vi får se hur det går med det, speciellt om Twilight så jag kom på bloggen och tänkte börja blogga här lite igen ^^

Jag vet inte hur många av er som fortfarande kollar in här lite då och då ni kan ju kommentera OM ni gör det.
Kommentarsidan har blivit fylld med en massa kommentarer från gammla inlägg och jag kan redan nu säga att jag inte kommer orka gå igenom det ! + att ni som kommenterade antagligen inte mins att ni gjort det eftersom det var ett tag sen !

Idag kommer det komma in en del bilder på Skådespelare från Twilightsagan och en massa skitinlägg helt enkelt det är för att jag håller på med en ny design och jag ska fixa lite med kategorierna. Så ni vet, men det behöver ni inte bry er om.

Jag börjar blogga när den nya designen är uppe men ni får ha det så bra sålänge!
Kjaam! <3

Kommentarer
Postat av: -

Kul att du kommer tillbaka ! :)

2010-08-03 @ 22:23:45
URL: http://twilightreporter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test