100 % singel

Enligt vad disney kändisen Selena Gomez är hon 100 % singel.  Hon säger att hon kommer vara det ett tag framöver. Men hon tillägger även att Taylor Lautner gör henne lycklig.
Ja, för oss alla som älskar Taylor kan vara glada över att han för tillfället är singel! =D
För själv tycker jag inte dem passar ihop.. heh 
Här får ni den  långa engelska texten där Selena uttalar sig. :)

''He's a great guy. But I am 100 percent single, and I'm going to keep it that way a while.'' The disney star said.
''Kristen was staying in my hotel. [Taylor] would visit her, so we were constantly running into each other in the lobby - and we ended up meeting,'' she said. ''I went to Vancouver thinking I was going to focus on my work, but instead I got to meet him, and it ended up being the best thing ever,'' she said. ''Taylor has made me so happy. I didn't know I could be that happy.''

Så vad säger ni? Passar dem ihop eller inte ? (:
Heh.. för mig så vet ni att det blir NEEJ!... Han ska vara singel =D då kan vi fans få sukta lite mer ;)

Källa: twicandy.blogg.se
signatur

 


Kommentarer
Postat av: Anna-Li

Åh jag känner mig otroligt lättad .. Jag hatar verkligen Selena!

2009-08-11 @ 10:53:55
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test