128 BESÖKARE !!

Gud kollade nyss statistiken och i föregår var det 128 besökare ! Det är ju sjukt bra enligt mig eller vad tycker ni ?
Jag ville egentligen bara säga att jag ska gästblogga hos Mathilda den här veckan och det ska bli superkul !
Hon har inte så många besökare men jag tänkta att ni kan följa mig där oxå eftersom hennes blogg är grymt snygg och värd att läsa. Ni hittar hennes blogg på twilightandaboutme.blogg.se  eller direktlänk här . Hon har en tävling där man kan vinna en poster som jag tycker att ni ska vara med på. Den finns i henes blogg så det är bara leta ! :D


Kommentarer
Postat av: The Girl With Blue Eyes

klart att ja ska vara med! <3



xoxo The Girl With Blue Eyes

2009-08-20 @ 15:55:34
URL: http://thegirlwithblueeyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test