Cocoo!

Som ni alla upptäckt har det kommit upp en ny annons till vänster! 
Nämligen Cocoo.se som är hemsida där man kan beställa hem jättefina smycken, och dem är ganska billiga! ;)

Jag, Linda har nämligen fixat ett sammarbete med cocoo.se :)

Själv tänker jag beställa hem några när jag fått min månadspeng.
Jag tycker ni ska besöka hemsidan, och i alla fall ta en titt! Riktigt fina saker :)

Mina personliga favoriter!
Superhärliga och färgglada läderarmband med guldnitar!
Underbara flätade wrap armband med vackra kärleks och peaceberlocker. Kan också användas som halsband! :-) 

Förhandsvisning: http://www.cocoo.se/media/pressvisning.htm  
Kika gärna in! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test