Cozy..

Här sitter jag i soffan invirad i mitt täcke med iskalla fötter, tvn är på & datan vilar på mina ben.. det är riktigt cozy!

Bloggen känns relativt personlig med inlägg där man meddelar om någonting som kanske gett en förhinder, men samtidigt känns den långt ifrån personlig då man skriver om Twilight fenomenet.

Ja, snart är klockan 22.00, vilket betyder att jag ska gå till sängs för att imorgon orka stiga upp 6.00 för att platta håret & allt, frestande? 
Nej, trodde inte det heller.. 

Men som sagt måste vara utvilad och så, och så fort jag somnat slipper jag skolångesten =D

Har du några tips på hur man blir av med skolångesten? Då vore det snällt om du skulle vilja dela med dig den till mig =)

God natt ! (ska inte sova, men fler inlägg blir det inte från min sida..) 

Hihi, en söt hund som har det mysigt! (bild tagen från google) ;D

Kommentarer
Postat av: Anna-Li

Jag brukar typ .. planera roliga saker inom ett tag, typ att dra ihop ett gäng som åker till stan efter skolan (när man slutar tidigt) och göra nåt kul, eller bestämma nånting kul till nån dag bara. Då har man nåt att se fram emot, och kan tänka på det i skolan. Lite krångligt men .. det funkar för mig XD

2009-08-24 @ 15:12:33
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test