Hiss & diss

 TWIFANS HISSAR..

1. budget - visst är det underbart att dem har fått mer pengar att spendera på New Moon för då blir allt mkt bättre, tänk då på hur mycket Eclipse & Breaking Dawn kommer få!

2. skådespelare - är jag den ända som tycker varenda skådespelare passar perfekt för sin roll? Dock blev ju Rachelle utbytt & Seth och Sam var inte som jag hade tänkt mig.. Men det brukar ju alltid lösa sig till det bästa!

3. prylar - vem uppskattar inte alla twilight prylar det finns att köpa? Själv kommer jag snappa åt mig armbandet med söta Taylor.. yummie! 

4. New Moon - snart är dagen för bio premiären inne!

 TWIFANS DISSAR..

1, åldersgräns - Jag menar come on! Det finns en hel bunt med fans som är 15 - , bara för vampyr fighter m.m kan ni inte sätta åldersgräns .. det är så .. barnsligt.

2. Utbytt - Ja, att Summit inte kunde acceptera att Rachelle Lefevre skulle vara borta i ca 1 vecka från inspelningen var väldigt taskigt, men Bryce gör säkert ett bra jobb.. men Rachelle kommer alltid prioriteras först!

3. Breaking dawn - Jo, vi alla har ju hört rykten om att BD ska delas upp i ca 4 delar på bio.. Det blir ju jobbigt när man sett första & behöver vänta på den andra osv.. Men sen förstår man också att man inte kan sitta på en bio över 4 timmar..

4. smink - jo, visst är det roligt med alla twilight prylar, men smink? Där har det gått för långt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test