Jasper kär i Victoria?

I en intervju med Star Magazine som gjordes innan Twilight kom på bio avslöjade Jackson lite som nu kanske kommer bli lite pinsamt för honom, stackarn (;

"Who's your celebrity crush?
Bryce Dallas Howard. I think she's an incredible actress and such a beautiful young woman. I also think she's way out of my league, so I'll just keep dreaming. "



Bryce ska ju spela Victoria i Eclipse och jag undrar om hon vet detta?
Men om hon lägger in en stöt på honom blir jag extremt arg på henne. Ja, Vampyrer blir då inte det läskigaste som finns där ute (a) Och det är inte precis för att jag vill ha honom för mig utan att jag vill att Jackson & Ashley ska bli ett par. De är ju så söta Tillsammans!



Kommentarer
Postat av: Someone

Jackson och Ashley ska det vara =O Blev helt förskräckt när jag läste x'D Inte den där Bryce! Ashley!

2009-08-03 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test