Nothing to do with it.

Detta inlägg har absolut ingenting att göra med twilight överhuvudtaget, 
så dem som inte vill läsa behöver inte läsa men jag behöver skriva av mig.

Nu har det hänt. Vår söta och roliga bloggare Egoina har gått i kras.
Nu ger vi alla läsare henne stöd. Hennes pojkvän har 'gjort slut'.
Och det är inte bara 'aha, han har gjort slut', Egoina är faktiskt en av dem äldre bloggarna 18+.
Så deras förhållande var seriöst och dem hade varit tillsammans länge om jag minns rätt.
Även jag som läsare är helt totalt förstörd, jag kan bara tänka mig smärtan Egoina måste gå igenom..
Usch, jag är så ledsen för hennes skull! Hon hade alltid roliga saker att dela med oss läsare om Jimmy (ex pojkvännen nu..) och henne. 

Hon får ta all tid hon behöver för att börja må bättre, jag önskar henne ett hjärtligt lycka till! ♥

Här är hennes inlägg där hon berättar: http://egoinas.se/2009/august/jag-ar-inte-kar-i-dig-langre.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test