Pose, hunny!

För det första vill jag tacka Ebba för sitt fina inlägg. ♥
Och sen för det andra att jag inte riktigt var seriös med att sluta vara lite halvt personlig sådär, eftersom bloggen inte skulle vara så kul då (; , men visst kan man unna personen som kommenterade lite glädje? Trots allt har det väl alltid med avundsjuka att göra? Hehe, whatever..

Sitter och äter noodles (nudlar) & kom och tänka på en sak jag alltid grubblat över..
Robert ser alltid rolig ut på bilder som är mer åt hållet 'paparazzi' eller hur det stavas (?), han ser liksom inte så .. bra ut.. hehe (; eller det beror ju på hur man ser på det, eller vad säger ni?
Inte hans bästa poser, eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tycker alltid han ser bra ut hihi

2009-08-30 @ 22:03:16
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: ellie<3

Haha, nae. Men det är ju som att någon bara skulle ta kort på oss hela tiden, ingen skulle ju ha blivit perfekt;D Man kan ju inte sitta och posa, haha;)<3

2009-08-31 @ 06:55:06
URL: http://mynewclothes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test