Prao..

Ojoj! Det blev visst ett inlägg till från min sida, haha =)

Sitter och har mejlat angående prao till olika ställen, har mejlat 2 tidningar, 1 företag & 2 *hemliga* .

Var & vad praoade ni på? ;)

Slänger in en rolig bild på Kristen & min synpunkt på en sak angående henne.

Min synpunkt på hennes film hon snart ska filma in med naken scener..:
Visst, hon kanske känner sig stolt som ska medverka i en film där hon har 'naken' scener.
Men det känns ändå fel nu när hon snart medverkat i två (snart 3) av säkert världens populäraste filmer!
Det känns även lite media desperat aktigt, vet inte riktigt hur jag ska se på det..
Men jag är inte förtjust i tanken för tillfället!

Btw! Alla ni som såg True Blood igår, visst ägde den?,  I loved it! Dock var ju vampyr killen skit ful.. men men!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag praoade på ett cafe och det var verkligen något jag rekomendera, jag trivdes jätte bra där. Ett tips är att gå till stället där du vill praoa och fråga"direkt", det kanske ger ett bättre intryck ;P

2009-08-27 @ 20:28:28
Postat av: Johanna

jag bara älskade första avsnittet av true blood

2009-08-27 @ 20:52:36
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test