T vs R


Fördelar med Taylor:
17 år - Taylor är bara 17 år vilket är perfekt för oss yngre fans (13-15 år) .. då kan vi ju drömma lite om att vara hans tjej ;)

Ung - Taylor är så pass ung att han är super snygg & fräsch!

Personlighet - Hur sött är det inte med en lite busig kille med humor och som har energi?!

Ålder - (upprepar hans ålder hela tiden men men..) Han är så ung att vi kommer kunna se honom i många filmer i minst 15 år framåt! 

Tänder - Den som inte upptäckt hans perfekta vita tänder måste vara helt blind! Hans leende är uber sött!

Kropp - ni måste medge att Taylors heta tvättbräda och hårfria mage är superhet! Vem vill ha hårige-robert? Inte jag..

Omanlighet - för mig har manlighet aldrig varit viktigt, omanlig är Tay väl inte men inte super manlig heller, men han är hur söt som helst ändå! 

Fördelar med Robert:

23 år - Desto äldre man blir desto manligare blir man (om man är kille då..) Och hur bra är det inte med en manlig kille?

Personlighet - Den som inte fallit för Roberts uber charmiga personlighet måste vara helt iskall!

Läppar - Vem har sagt att läppar inte kan vara suktande? Jag vet nog många som skulle dö för en kyss eller två!
Brunt & rufs - om man är förtjust i brunt hår som är rufsigt passar ju Roberts hår utmärkt!

Rak näsa - många har kommenterat om hans 'enormt fina raka näsa' , så ni som gillar raka näsor här har ni hittat en!

Ögonbryn - Om man gillar ögonbryn som är tjocka som jag vet inte vad så passar Roberts super! =)

Det får duga med fördelar! Tänker dock inte dra nackdelarna med T & R då jag mest bara kommer förolämpa Robert och alla hans kära fans, eftersom jag råkar vara riktigt förtjust i unga Taylor istället.. 
så kanske en annan gång då jag mognat upp, haha! :)


Kommentarer
Postat av: The Girl With Blue Eyes

haha gillar me taylor!! =) taylor in my <3 4-ever!!! =D dessutom är han bara ett år äldre än mig!! o det är ju INGENTING!! =D



xoxo The Girl With Blue Eyes

2009-08-24 @ 21:12:31
URL: http://thegirlwithblueeyes.blogspot.com
Postat av: Anna-Li

Behöver inte ens läsa, klart Tay är bäst!

2009-08-25 @ 16:25:24
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test