Stickar Alice-Armvärmare!

Hej allihopa Wilma som talar här!
Jag tänkte bara berätta att jag älskar att sticka och har gjort det i några år nu, och när jag såg alice-armvärmarna så tänkte jag att jag skulle kunna sticka ett par till någon som vill ha!
Det ni behöver göra om ni vill ha ett par !

*Skicka ett mejl till [email protected] .
*Skriv vilka färger du vill ha, du måste skriva hur många cm det är runt handen,handleden och vd underarmen.
*Din adress och namn måste vara med.

Det kostar 150:- för ett par, kostar ganska mycket eftersom att jag ska köpa garn och så. Det kommer ta ungefär 2 och en halv vecka för mig att göra klart båda efter de skickar jag dom hem till dig.

Ganska enkelt alltså. Skriv gärna ett kommentar om du vill ha ett par oxå!



Ha det bra !


Kommentarer
Postat av: "Nea"

Dom blir säkert fina!Nu undrar ja bara,vet inte om jag beställer dem eller ej.Går det med 5 €?Det är ju ändå mera än 50:-..:)

2009-09-15 @ 19:34:49
URL: http://neacat.blogg.se/
Postat av: "Nea"

Hepp..?:PJag fick inget svar...?:D

Ni har säkert mycket att göra med bloggen,;)

Förstår er!

2009-09-22 @ 18:37:35
URL: http://neacat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test