SVAR TILL HANNA!


"Hur har ni gjort för att lägga in ett youubeklipp i samma kolum (stavning) som kategorierna"

SVAR:
hej hanna ! Jag kom tyvär inte in på din blogg så jag får vara här och hoppas på att du ser det ;)
Det var en annan tjej "Tessie" som frågade om samma sak så jag gjorde ett liten inlägg om det så då själv kan göra det här: http://twifans.blogg.se/2009/august/svar-till-tessie.html . Jag hoppas du förstår blev lite snabbt men säg till om det är något oklart :) Kommentera gärna så jag får tag i din blogg :)

"Undrar fall de är okej att låna bilder från er om man skriver vem dom är ifrån" (vet inte om det är samma hanna menantar det xD)

SVAR:
Hej samma hanna(eller annan=)) Sjävklart går det att "låna" bilder av oss. Som du sa så vill vi bara att ni länkar eller bara skriver twifans.blogg.se  osv :)


Hoppas ni (du?) är nöjd med svaren

KRAM
TWIFANS


Kommentarer
Postat av: hanna

Tack så mycket för svaren :)

Jag råckade skriva in fel blogg adress xD

2009-08-17 @ 11:04:33
URL: http://thebestoftwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test