"Twilight PARET?!" Togs på ar gärning..

 

Robert Pattinson och Kristen Stewart ska enligt sajten Showbizspy i lördags ha råkat offentliggöra sin hemliga romans, då de ovetande fångades på bild mitt under en kyss vid en Kings of leon-konsert i Kanada.

Som bekant sägs Rob länge ha kämpat för att vinna Kristens hjärta, och ska bland annat ha skickat över 400 meddelanden i månaden till henne under sommaren då de befunnit sig i olika städer för filminspelningar. Den senaste tiden sägs han dessutom ha inhandlat diverse dyra och speciella presenter.

- Han kollar efter ovanliga saker, vintagesaker, som han vet att Kristen gillar, säger en källa till National Enquirer.

- Än så länge har han hittat ett svartvitt Beatles-foto som kostade runt 300 dollar och en Beatles-t-shirt för 400 dollar.

Och visst verkar Robs ihärdiga försök ha fungerat - Kristen sägs nämligen en gång för alla ha gjort slut med pojkvännen Michael Angarano.

- Folk på inspelningen säger att det är helt slut mellan Angarano och Kristen. Ingen vill prata om det, men alla är rätt övertygade om att Pattinson och Stewart är ett par, säger en källa.


Varken Kristen eller Michael har bekräftat att de gjort slut, men Michael sågs nyligen i en bar med en okänd brunett i Kalifornien. De ska sedan ha lämnat baren tillsammans.


This is so not truth...or?


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Hmm, läste om det där också! Men varför iar de inte bilden då? :S

sv: haha, jaa den va rolig :D

2009-08-17 @ 11:04:41
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: mathilda

förlåta att jag inte svar på din fråga fören nu jag glömde helt bort var lite stressad när jag loggde in förra gången



tävlingen avslutas 26 augusti

då jag kommer hem från grekland



jag ut ser vinnaren för modligen dagen efter om jag är trött annars så sent på kvällen 26 augusti



jag söker en gästbloggare och jag undra om du skulle kunna tänka dig att var det mellan 19 augusti till 26 augusti

skulle bli jätte glad om du skulle villa var det(=

kram(=

till wilma

2009-08-17 @ 11:12:22
URL: http://twilightandboutme.blogg.se/
Postat av: mathilda

förlåta att jag inte svar på din fråga fören nu jag glömde helt bort var lite stressad när jag loggde in förra gången



tävlingen avslutas 26 augusti

då jag kommer hem från grekland



jag ut ser vinnaren för modligen dagen efter om jag är trött annars så sent på kvällen 26 augusti



jag söker en gästbloggare och jag undra om du skulle kunna tänka dig att var det mellan 19 augusti till 26 augusti

skulle bli jätte glad om du skulle villa var det(=

kram(=

till wilma

2009-08-17 @ 11:12:32
URL: http://twilightandboutme.blogg.se/
Postat av: Anonym

det gjorde du rätt i XD!

måste ha varit en underbar dröm

2009-08-17 @ 11:20:04
URL: http://twilightandboutme.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja de kommer flera hoppas jag :)

2009-08-17 @ 12:36:28
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test