Happy face!

Hej allesammans!
Idag har det varit en underbar dag på hunddagiset, det är alldeles för söööta hundar så det är inte sant!

Förresten, jag ska ju på midnattsvisningen (längtar!!),
då ska jag ha klackade skor (självklart måste jag vara längre för att verka som 15),
finns det något mer jag bör tänka på för att verka 'äldre'?

Annars var det väl inge mer jag ville nämna .. förresten! Hur har er dag varit? =D

Jag longar! (med andra ord longing=längtan, visste inte hur jag skulle böja med svenskan, haha!)
/Linda

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Ska du gå med nå äldre kompis eller nå?

Om du ska de så kan du ju låta dom gå och hämta dina biljetter också väntar du bara på att bion ska öppna också går du i. Det funkar här iallafall.

2009-11-17 @ 22:34:02
URL: http://trollmorzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test